עורך דין מומחה – ליקויי בנייה

עורך דין לתביעה בגין ליקויי בנייה

רכשתם נכס חדש? גיליתם נזקי רטיבות? בעיות בריצוף? ליקויים באינסטלציה? חוסר התאמה בין המפרט בחוזה לבין מה שהתקבל בפועל?

אתם לא לבד. משרד עו"ד יוסף חן מייצג ומלווה רוכשים בהתנהלות מול קבלנים וחברות בנייה, במטרה לסייע בהגנה על זכויותיהם, להביא לתיקון כל הליקויים ובמידת הצורך לדרוש פיצוי בגינם.

מה המשמעות של ליקויי בנייה?

ליקויי בניה משמעותם, כל אי התאמה בין המוצר המוגמר (הנכס) לבין המובטח בהסכם ו/או כל חריגה מדרישות הוראות הדין והתקן הישראלי, לרבות ליקויים בחומרים, בתכנון, בעבודה, או במערכות השונות, אשר כתוצאה מהם נוצר נזק לרכוש או לאדם.

סוג נוסף של ליקויי בנייה הם ליקויים קונסטרוקטיביים, בשלד המבנה, אשר עלולים לסכן את חיי השוהים בו. מבלי לגרוע מהאמור, גם סדקים בקירות, בעיות נזילות או חיפויים שאינם מושלמים, יכולים למנוע שימוש מיטבי במבנה ועלולים להוות עילה לתביעה.

בבדיקת איתור ליקויי בניה, או בביקורת מבנים, ניתן לאתר מגוון רחב של ליקויי בניה. לאיתור ליקויי הבניה ניתן להסתייע בחברות בדק הבית ופיקוח הבנייה.

אחריות במקרה של ליקויי בנייה

קבלן המוכר נכס, נושא באחריות לתיקון ליקויים שנתגלו בנכס בתקופה שלאחר מסירתו לקונה ובתוך זמן סביר. על המוכר מוטלת האחריות לספק את הנכס שהוא חף מליקויים, בהתאם להוראות הדין (לרבות בהתאם להוראות חוק המכר דירות), בכפוף לתקן הישראלי, להסכמים, לנספחים למפרטי הבנייה וכיו"ב.

מה חשיבות הייצוג "י עו"ד מומחה לליקויי בנייה?

חשוב מאוד לבחור עו"ד מומחה לליקויי בנייה, על מנת שילווה את לקוחותיו בהתמודדות הסבוכה מול הקבלן או חברת הבנייה, תוך שיתוף פעולה מלא עם אנשי מקצוע שיסייעו לאמוד את הנזקים והליקויים בצורה מקצועית ויסודית במטרה לספק מענה הולם, מקיף ומקצועי בטיפול בבעיות הרוכשים.

משרדינו, בשיתוף עם שמאים, מהנדסים, חברות בדק הבית לפיקוח הבנייה ומומחים נוספים מהשורה הראשונה, מתמחה בליווי ובייעוץ משפטי מקצועי לרוכשים שנאלצים להתמודד עם ליקויי בנייה שהתגלו בנכסים שרכשו, עד למיצוי מלא והוגן של כל זכויותיהם, הן בערכאות המשפטיות והן בהתמודדות הטרום משפטית מול החברה הקבלנית שמתנערת מאחריות.

משרד עורכי דין יוסף חן – מומחה בטיפול משפטי בליקויי בנייה

משרדינו מתמחה בייעוץ וליווי משפטי בליקויי בנייה ולא נרתע משום מאבק. משרדינו מייצג רוכשים פרטיים, ועדי בתים משותפים, יזמים, קבלנים, מהנדסים, קונסטרוקטורים, מודדים, אדריכלים חברות בדק ופיקוח הנדסי וכיו"ב.

לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישה– צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר.

נשמח לעמוד לשירותכם.

עו"ד ליקויי בניה – עו"ד ייפוי כח מתמשך במודיעין – עורך דין במודיעין – עורך דין למקרקעין במודיעין – עורך דין מסחרי במודיעין – עורך דין לדיני עבודה במודיעין – עורך דין במע"ר – עו"ד צוואות במודיעין – עו"ד ירושות במודיעין – עו"ד לעסקים במודיעין – עו"ד במודיעין

אהבת את המאמר?

שיתוף ב facebook
שתף ב- Facebook
שיתוף ב twitter
שתף ב- Twitter
שיתוף ב linkedin
שתף ב- Linkdin
שיתוף ב pinterest
שתף ב- Pinterest

השאר תגובה

כתיבת תגובה