עורך דין לרכישת ולמכירת דירה במודיעין והסביבה

מוכרים או קונים נכס במודיעין והסביבה?

אם אתם ניצבים בפני אחד המהלכים החשובים ביותר שיכולים להיות לאדם בחייו – רכישת דירה במודיעין והסביבה (או בכלל), חשוב שתקראו את המאמר אשר לפניכם.

מהלך כזה של רכישת נכס מחייב אתכם לשכור את שירותיו של עורך דין לרכישת דירה במודיעין והסביבה, וזאת על מנת להגן על זכויותיכם במישור המשפטי.

חשוב מאוד לבחור עורך דין לחוזה לרכישת דירה המתמחה בתחום של עסקאות נדל"ן בכלל ושל רכישת דירות בפרט, וזאת על מנת שיבחן את החוזה בין הצדדים לפרטי פרטים, וידאג שלא יופרו זכויותיכם, הן כרוכשים והן כקונים.

מה כוללים שירותי עורך דין לרכישת דירה במודיעין והסביבה?

שירותיו של עורך דין לרכישת דירה כוללים את הנושאים הבאים:

  • ייעוץ משפטי לפני רכישת דירה– מתן ייעוץ משפטי מקיף לבחינת היכולות והאפשרויות העומדות בפניכם ולמתן ייעוץ מקצועי לבדיקת היתכנות העסקה.
  • בדיקות משפטיות באשר למצבו של הנכס– האם הנכס רשום על שם בעליו, האם מוטלים עליו חובות או שעבודים, האם יש חריגות בנייה בנכס וכיו"ב.
  • בדיקות בנוגע לזהות המוכר– בין אם מדובר בקבלן ובין אם מדובר באדם פרטי, עורך הדין מבצע בדיקות מקיפות על מנת לוודא שהמוכר אכן יעמוד בהתחייבויותיו ויספק לכם את הדירה כפי שהתחייב – בדיוק במצב בו התחייב למסור אותה.
  • עריכת הסכמי מכר– יש לבצע הסכם מכר מקצועי ומקיף באמצעות עורך דין מיומן, שמכיל בתוכו התייחסות מפורטת ויסודית לכל שלבי העסקה לרבות, הצהרות הצדדים, התמורה, מועד מסירת החזקה, האופן שבו יעברו הזכויות על שם הקונה, מיסים, היטלים והוצאות שונות וכיו"ב.
  • דיווח לרשויות– עורך הדין ששכרתם צריך לדווח לרשויות המיסים הרלוונטיות אודות עסקת המכר.
  • העברת הזכויות בנכס על שם הרוכשים– עורך דין לרכישת דירה במודיעין והסביבה צריך לדאוג גם לרישום הנכס בטאבו על שמכם, מיד לאחר השלמת העסקה והעברת התמורה, בהתאם לתנאי ההסכם מבצעים את העברת בזכויות בנכס. זאת, כמובן, לאחר שעורך הדין ביצע את כל הבדיקות הרלוונטיות וראה שהדירה משוחררת מכל בעלות אחרת, חובות או שעבודים.

מה מחיר שירותיו של עורך דין לרכישת דירה במודיעין והסביבה?

גובה שכר הטרחה של עורך דין מקרקעין אשר מתמחה בתחום של רכישת דירה נקבע על פי מספר פרמטרים:

  • מחיר הדירה –גובה שכר הטרחה של עורך הדין נגזר מערך הדירה, שכן, עורך הדין גובה אחוזים מערך העסקה.
  • סוג עסקת המכר– האם מדובר בעסקה מול קבלן או מול בעלים פרטיים. בעסקאות מול קבלן שכר הטרחה המקובל הוא בממוצע אחוז אחד מערך הדירה, ובעסקאות יד שנייה מול בעלים פרטיים שכר הטרחה הממוצע עומד על חצי אחוז עד אחוז וחצי מערך הדירה.

במידת הצורך – משרדינו מספק ליווי משפטי במשכנתא – על מנת שתוכלו לבחור במסלול שמתאים באופן מדויק ליכולות ההחזר שלכם.

משרד עורכי דין יוסף חן מתמחה בייעוץ וליווי משפטי בביצוע עסקאות מכר דירות, ליווי ברכישת דירה חדשה מקבלן, עריכת הסכמי שיתוף, הסכמי פיתוח, עסקאות קומבינציה, התיישבות כפרית – הרחבות / קיבוצים / מושבים.

אנחנו מטפלים בכל היבטי העסקה, מניהול מו"מ והכנת הסכמי מכר, דרך היבטי מיסוי המקרקעין, ועד לרישום הנכס בטאבו, או ברשות מקרקעי ישראל.

לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישה בנושא עורך דין לרכישת דירה במודיעין והסביבה – צרו עמנו קשר טלפוני או דרך האתר ונשמח לעמוד לשירותכם.

עו"ד ליקויי בניה – עו"ד ייפוי כח מתמשך במודיעין – עורך דין במודיעין – עורך דין למקרקעין במודיעין – עורך דין מסחרי במודיעין – עורך דין לדיני עבודה במודיעין – עורך דין במע"ר – עו"ד צוואות במודיעין – עו"ד ירושות במודיעין – עו"ד לעסקים במודיעין – עו"ד במודיעין

אהבת את המאמר?

שיתוף ב facebook
שתף ב- Facebook
שיתוף ב twitter
שתף ב- Twitter
שיתוף ב linkedin
שתף ב- Linkdin
שיתוף ב pinterest
שתף ב- Pinterest

השאר תגובה

כתיבת תגובה